۱۳۹۰ آذر ۲۹, سه‌شنبه

دادخواهی رضا پهلوی و سکوت بلندگوهای سوپر سبز



شش روز از دادخواهی رضا پهلوی علیه خامنه‌ای گذشت و ما هنوز منتظریم صدایی از صدایی از «کلکه» و «جرس» و «رسا» و «روزآنلاین» و... بقیه مدعیان سوپرسبز جنبش آزادی‌خواهی مردم ایران بشنویم. چه سکوت مرگ‌باری!!! یعنی اهمیت این دادخواهی علیه خامنه‌ای از اهمیت نامه‌های نوری‌زاد به خامنه‌ای کمتر است که شما چنین سرسختانه از بارتاب آن شانه خالی می‌کنید؟ البته از خوبی‌های جنبش آزادی‌خواهی مردم ایران یکی هم اینکه آهسته پیش می‌رود و همین آهستگی دارد دست دروغگویان و ریاکاران را یکی‌یکی رو می‌کند.
وبلاگ ذره‌بین قشنگ نوشت: «اگر آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات این است رسانه‌های سبز مانند کلمه و رسا و جرس می‌گویند که هر چه به مصالح ما است منتشر شود و هر آنچه به صلاح نیست نشود که دیگر باید این آزادی بیان را در کوزه  گذاشت و آبش را خورد. یعنی خبر اعلام شکایت رضا پهلوی که حتی بی‌بی‌سی، رادیو فردا و صدای آمریکا هم که محتاط هستند منتشر شد، ارزش دو خط خبر را نداشت؟ چطور است که تا یک اصلاح‌طلب خودی عطسه می‌کند خبرش با بوق و کرنا و آب و تاب فراوان منتشر می‌شود ولی چون رضا پهلوی خودی نیست باید سانسورش کرد؟ ترسیدید به آرمان‌های امام راحل اهانت شود یا اجرای بدون تنازل قانون اساسی به خطر بیفتد؟ رک و پوست کنده بگویید ما تا آخر عمر نوکر جمهوری اسلامی و ولی فقیه هستیم و خودتان را راحت کنید. اصلاح‌طلبان با این تفکر گزینشی و خودی و غیرخودی کردن قضایا فقط و فقط موجبات عدم اعتماد مردم و از دست دادن اندک طرفدارنشان را فراهم می‌کنند.»
من گمان می‌کنم یکی از علل سکوت این بلندگوهای سوپرسبر این باشد که می‌دانند رضا پهلوی قلب درصد بالایی از جوانان ترقی‌خواه ایران را تسخیر کرده؛ نه به این خاطر که او شاهزاده است و تازه به دوران رسیده نیست و با پوشش و گویش و روش خود در مجامع جهانی برای ایران آبرو می‌خرد، بلکه به این دلیل که او ایران و مردمش را بیش از اسلام دوست دارد و آرمان‌ها و راه‌کارهای او تنها راه نجات ایران است.  




۸ نظر:

  1. بابا هنوز باورتان نشده اینها نوکر جمهوری کثیف اسلامی هستند ؟ چه دل خوشی دارید
    اکثر اینها را جمهوری اسلامی آدم کش به خارج فرستاده تا بین مردم داخل و خارج جنگ حیدری
    نعمتی راه بیاندازند. مگه این مشنگ نیک حلبی کوثر را نمیبینید ؟ مگه نامه های فرخ رژیم نگهدار
    را نمیبینید ؟ مگه ،،، آقا سایت روز و پیک نت روزهای عزاداری امامان در ایران را تعطیل میکنند
    و به عزاداری میپردازند ، یک زندانی سبز در ابر قو را نماد ملی میکنند ولی از مرگ صدها زندانی سیاسی
    چیزی نمینویسند، اینها فرزند خلف خمینی قاتل هستند که حالا سودهایشان به خطر افتاده مردم را در توهم
    نگاه ندارید ، اینها جلو بیا نیستند ، ما باید خود در پخش گسترده این دادخواست شرکت فعال کنیم.

    پاسخحذف
  2. (Sharmande az naboode fonte farsi)
    Yadame mojahedin ke ghadima barname neshoon midadan harja ke tazahorat mishod bar alayhe rezhim mioomadan too akhbareshoon migoftan: emrooz javane dalire irani ba shoarhaye "rajabi iran" va "iran rajabi" be arse oomdan. hala hishkiam esmeshoono too oon tazahorat nayavorde bood aslan.
    In dastane ma ham ba shahzade va rofaghash ine. Bale hameye javanan iran alan ba eshghe ishoon shab mikhaban ke key beshe ishoon bian hokoomat konan!!!.

    پاسخحذف
  3. Agha bas konid khahesh mikonam enghad maskhare nakonin mardomo. chera be fahme mardom tohin mikonin. yeki az dalayeli ke mardom az mojahedin motenafferan hamin harto poorte alakie.
    darzemn kasi khabare in shekayate aghaye pahlavi ro montasher nemikone chon khabare mohemi nist. ishoon shakhse barjasteyi nistan. serfan chon pedareshoon shah boodan va ba eghtedar be 2500 sal shahanshahie iran khateme dadan va biorzegi be kharj dadan in pesareshoon ro maroof nemikone. shoma bayad sabegheye faaliate siasi dashte bashi motefakker bashi mobareze karde bashi. haddeaghal 2 ta moshto lagad az mollaha khorde bashi. harfe shekayate ishoon eyne in mimoone ke bande biam az khameneyi shekayat konam masalan. man ke mohreyi nistam ke bian room resaneha manovr bedan. ishoonam yeki az melyoonha iranie dige

    پاسخحذف
  4. dorud bar aghaye reza pahlavi va sharafesh , emroz pol afghan 1 afghan = 28 toman mishe goft inam dastavarde jomhoriye eslami ( من فکر می‌کنم یکی از علت‌های سکوت این بلندگوهای سوپر سبز این باشد که می‌دانند رضا پهلوی قلب درصد بالایی از جوانان ترقی‌خواه ایران را تسخیر کرده؛ نه به این خاطر که او شاهزاده است و تازه به دوران رسیده نیست و با طرز پوشش و گویش و روش خود در مجامع جهانی برای ایران آبرو می‌خرد، بلکه به این دلیل که او ایران و مردمش را دوست دارد و آرمان‌ها و راه‌کارهای او تنها راه نجات ایران است.
    ( ...

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  7. این آقایون منتظر مصالحه با رژیم هستند و شاهزاده را مزاحم این کار میدانند. آقایون اصلاح طلب عملا نشان دادند که هیچ صداقتی در براربر مردم و شهدای خیزش2 سال پیش ندارند.

    پاسخحذف
  8. من یه جمهوری خواه هستم و اصلاً از سلطنت و سلطنت طلب هم خوشم نمیاد. کاری هم ندارم که میرحسین موسوی در دههء 60 از اعدامها خبر داشت یا نه و..... فقط من یه سوال دارم از کسانی که ترور در رابطه با رضا پهلوی ایشون رو ترور شخصیت میکنند و به بهانهء نقصانهای پدرشان ایشون رو محاکمه میکنند!
    آیا رضا پهلوی یک شهروند ایرانی هست یا نه؟ آیا ایشون به عنوان یک شهروند رای دارد یا نه؟ چرا از شکایت ایشون پشتیبانی نمیکنید تا با اتحاد هم رژیم سرنگون بشه؟ به صرف اینکه ایشون نظرش با شما فرق میکنه باید بکوبیمش؟
    دختر شیخ صادق خلخالی قاتل معروف دگر اندیشان در دههء 60 الان جزء اصلاح طلبهاست. آیا درسته که من به ایشون بگم: خفه شو تو حرف نزن چون پدرت یه قاتل بود؟!
    این مقاله رو بخونید و ببینید با این طرز فکر غیر منطقی شما تمام ملت ایران یه جورهایی خائن هستند. حتی خود شما دوست عزیز
    دختر آیت الله صادق خلخالی؛ فاطمه : کیان نظام اسلامی زیر چادر من پنهان نیست

    پاسخحذف